fredag 30 december 2011

Ego mamma...

Huga, en vecka har redan gått... En ledig vecka med min älskade lille son. Jag har verkligen försökt njuta av honom och att bara va. Ibland kommer vardagen ikapp och de dära måstena som måste göras måste ju göras, men annars så har vi haft mysiga dagar ihop. Men vi har fortfarande en vecka kvar på lovet.

Hade tänkt boka in mer träffar med kompisar och aktiviteter under denna veckan, men ärligt talat så har jag bara velat vara själv med William, egoistiskt kanske, men tiden går fort och rätt vad det är så är han tonåring och vill inte "leka" med sin mamma mer... Bäst att passa på, eller hur?! ;) Tror faktiskt han njutit av att bara vara med sin mamma också.

Han pratar mycket nu och det går att föra ganska roliga samtal med honom. Han har humor och är så medveten. Undrar om han ärvt mitt kontrollbehov för han säger och gör och kan saker som förvånar mig. När/var/hur/vem har lärt honom liksom... Han är som en liten svamp och bara suger i sig av allt som sker runt honom.

Inga kommentarer: