onsdag 22 september 2010

Frukostmacka...

Då var dagen kommen... Min lilla prins får smaka på lite smör och bröd för första gången. Jag la några små bitar framför honom som han själv kunde pilla med. Han pillade länge och väl innan han förstod att de skulle ätas. Han var sååå koncentrerad när han försökte få upp en bit och föra den till munnen. Inget lätt uppgift för en 7 månaders. Men han lyckades och han tyckte det va gott. Han smaskade och stoppade in mer. Efter frukosten pratade jag med Peter i telefonen och när vi lagt på sa jag till William som satt på golvet i vardagsrummet att det va pappa. Han vände sig genast runt och tittade ut mot hallen... Som om han trodde att pappa kom hem.. Sååå sött! Min lille goding. Han älskar sin pappa, det finns inga tvivel om det. Han blir alltid jätte glad när pappa kommer hem... <3 :D

1 kommentar:

Sofia sa...

Vad roligt! Jag har oxå funderat på att ge bröd, men jag är livrädd att han ska sätta det i halsen! Vad ska man ha för bröd?