söndag 12 september 2010

Blivande fotbollsmorsa???

På söndagen innan vi körde hem kollade vi när Emellie spelade match. De förlorade med 1-0 men de var duktiga. Jag tycker det e kul att kolla på Emelie och deras lag, men jag tillhör den där kategorin som inte kan vara tyst... -Titta upp!! -Först på bollen! -Prata med varandra! -Passa! -Bra! -Jobba nu!! Hmm... stackars William om han börjar spela fotboll. Då kommer jag nog bli den där piinsamma mamman som hörs mest... Fast jag hoppas han vill spela fotboll, för det har jag gjort under större delen av mitt unga liv. Men han får mer än gärna satsa på sång och teater för det ligger mig varmast om hjärtat... Äsch! Han får göra vad han vill bara han e lycklig. Men det önskar väl alla föräldrar sina barn. Natalie och Emelie busar med William... Han tycker sååå mycket om sina kusiner. Klicka på pilen!

Inga kommentarer: