söndag 21 mars 2010

Kosta Outlet

Världens coolaste 5 veckors kille... Peter köpte de här tuffa brillorna till William. Mössan av märket "Polarn och Pyret" köpte vi också. Egentligen var vi ute efter en fleeceoverall till honom, men hu vad dåligt utbud de hade. Så det blev inte mer än detta denna gången. Lille prinsen, mitt hjärta, mitt allt, så underbar du är!
Lina och Ola mötte upp oss i Kosta och vi satte oss i hotellets restaurang. Kul att se lite av insidan av det omtalade hotellet.
Som vanligt när vi träffas blir det många glada skratt och humorn är lite "under bältet" om man säger så...
William sov hela tiden, så mamma kunde dricka sin Latte i lugn och ro.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Lika cool som Zack med likadana prillor! Vi har en fleeceoverall (sparsamt använd) om ni vill ha! Men på ett villkor att vi får komma förbi och hälsa på!:) Kollar in din blogg ibland, kul att det har gått så bra med allt o att du njuter. Kram Ulle (Stickans sambo)

Misan-Maries blogg sa...

Hej Ulle!
Vad glad jag blev när jag läste att du skrivit i min blogg. Det visade sig att jag vunnit en fleeceoveall på Tradera. Men vi vill hemskt gärna träffa er o se Zack igen. Vi pratade om er för några dar sen att vi skulle ringa er. Vi hör av oss.
Kram på er o hälsa

. sa...

Åh vilken liten tuffing! så söt han är. Ser ut som om ni haft en mkt bra helg med mycket fika:-) Hälsa Peter o ge William en puss.
kram