tisdag 16 mars 2010

Besök på mammas jobb

Hade ju lovat att visa upp min lille ögonsten på mitt jobb och nu tyckte jag det kändes ok.
Gissa vem som genast blev medelpunkten...
Jo, JAG... *fniss*... skojar bara.
William så klart!!
En stoltare mamma får man nog leta efter, han var så snäll och alla blev stormförtjusta i honom. De tyckte han va så söt, så duktig, så fin, så vaken och närvarande, så snäll, så stor, så redig, så klok, så tuff i sina coola kläder (hade valt dem med omsorg dagen till ära, tack Emelie)... listan kan göras lång av alla positiva kommentarer han fick.
Får nog hälsa på ofta, bra för mitt ego.. fniss... Men ärligt talat kändes det jätte bra att träffa alla mina goa arbetskamrater igen. Inser att jag faktiskt saknat dem.
Så här trött blir man efter ett besök på mammas jobb.

1 kommentar:

Emelie sa...

Varsågod!!! Vad fiiin han är i dem! Tuffing med jeans;)
Förstår att du är stolt! Njut!!
KRAM!