torsdag 4 mars 2010

Första familjeutflykten med William

Åkte på en familjeutflykt till Bror Pehrssons möbler i Alvesta. Nu fick vi tillfälle att testa bilstolen i vagnchassit. Det var oootroligt smidigt.
Han sov hela vägen dit och vi behövde som tur var inte väcka honom eftersom vi bara klickade i bilstolen i vagnen och han kunde lugnt sova vidare. 3 hjulig vagn e helt oslagbart när man går i affärer. (Vagnen är en BRITAX VIGOUR +3 inköpt på "Babyproffsen" - rekomenderas!!!)
På Bror Pehrssons fick jag för första gången amma offentligt. Det gick bra. Jag satte mig i lekhörnan o smusslade och tittade mig omkring innan jag började... hihihi... Kändes konstigt.
"Är det inkomster blir det utgifter" ;) så efter amningen var det bara att leta upp en toalett för blöjbyte. Så nu har jag verkligen levt ut mammarollen till fullo.
Så här nöjd var han i bilen hela vägen hem efter en mysig dag med mamma och pappa.
Visst e vår lille William alldeles bedårande söt!!!

Inga kommentarer: