måndag 21 september 2009

Sjuk, sjukare, sjukast eller frisk?!

Började med halsont för 2 veckor sen, följt av hosta och "whiskyröst".
När det gått en vecka så tänkte jag:
-Nu är jag på bättringsvägen! HA!!! Tji fick jag!!!
Näsan ville då vara med o plåga mig o satte igång med värsta terrorn... pendlade mellan att rinna och täppa till totalt... Suck...
Tack till den som uppfann nässpray!!

Efter 1,5 vecka tyckte resten av kroppen att nu får det vara nog och satte igång hela systemet och blev därmed överhettad - fick feber alltså... Inte hög, men tillräckligt för att man skulle tvingas att stanna hemma o se tusenlapparna försvinna från lönen... Whäää...
Idag måndag, två veckor efter första symptomen, har jag så trotsat kroppen och gått till jobbet.
Inte helt ok, men feberfri och piggare.

Inga kommentarer: