måndag 7 september 2009

Mitt lilla hjärtas första touch...

I lördags eftermiddag när jag tog en liten "powernap" gjorde sig mitt lilla hjärta påminnt... Jag kände då för första gången en riktigt beröring... Tidigare har jag känt små försiktiga, svaga beröringar som jag undrat om det varit bebisen eller nåt annat. Men nu var det verkligen en kännbar touch. Jag hoppade till och började nästan fnissa för det kittlade så. Det gick inte att ta fel på att det var mitt lilla hjärta som ville visa sin existens... Till sin mammas glädje. En underbar känsla infann sig och nu väntar jag otåligt till de där riktiga sparkarna. Får nog vänta några veckor till, men snart... Ska bli extra kul sen när även Peter kan få lite beröringskontakt med vårt hjärta.

1 kommentar:

Tinas blogg sa...

Jag har inga som helst tankar på att skaffa fler barn, men det måste jag säga, att just sparkarna i magen från bebisen är sååå mysiga att det kan jag faktiskt sakna att jag aldrig kommer att uppleva igen.