fredag 11 september 2009

Lek med Agnes o Emelie

En spontan och mysig fredagseftermiddag. Typ vid halv 2 idag bestämde jag o Emelie via facebook att jag skulle komma till Strandbjörket efter jobbet där hon och hennes dotter Agnes skulle spendera eftermiddagen. Hennes Agnes är en kavat liten 2,5 åring som charmade alla på lekplatsen. Med en enorm trygghet och självkänsla sprang hon mellan leksakerna och roade sig med ett återkommande leende och rop mot oss. - Hej! Titta på mig! Givetvis hängde både mammma o jag med henne på vissa av leksakerna och hon jublade och skrattade hjärtligt. Det är en fröjd för ögat att se ett barn ge sig hän åt sin lek och äventyrslusta. Lilla gosunge!!! Efter lekstunden ville Agnes visa sitt rum för mig och bjuda mig på fika i sitt "kök". Med sin lilla porslinsservis bjöd hon mig på kaffe och chokladboll. Så sött! ;) Tack för en mysig eftermiddag Emelie och Agnes!

1 kommentar:

Emelie sa...

Åh, det var supermysigt!! Tack själv:) Det måste vi snart göra om! KRAM!