tisdag 10 januari 2012

Sveriges mästerkock

Älskar detta programmet. Satt slaviskt och följde förra säsongen, men i år är det 1000 gånger roligare!! Varför då?!
Jo, min bästa vän Lina är med! Hur det har gått för henne får jag inte avslöja, men att hon är med i kvällens program är ingen hemlighet. Hon åkte upp till Göteborg för att vara med på audition och det är det vi ska får se på TV4 kl.20.00 ikväll. Sååå häftigt!! Är så stolt över henne! Min fina vän som alltid varit en stjärna i köket. Beundrar hennes sätt att våga och verkligen hitta det där lilla extra som lyfter varje rätt.
Jag hoppas de visar mycket av henne ikväll för hon har en sån naturlig utstrålning och är verkligen värd att uppmärksammas. Hon brinner verkligen för detta och det syns på hennes självsäkra sätt i köket. Allting liksom bara faller sig naturligt för henne.

Läs mer på hennes blogg.
http://linasmatresa.blogspot.com/2012/01/jag-ska-pa-audition-till-sveriges.html

Inga kommentarer: