fredag 6 januari 2012

Korvgrillning i solens sken

Underbart väder!!! Solen skiner himlen är blå!! Vad passar bäst att göra då? Jo, vara ute och grilla. Tillsammans med kusin Max, farbror Patrik och faster Christina begav vi oss ut till Arabybadet. En stor äng som inbjuder till spring och lek och en fin grillplats.

Elden var nog det som faschinerade småpojkarna mest.
- Tänt va det hääär!!


Korv med bröd, fläsk, varm chokladmjölk värmde våra frusna kroppar, för jisses vad bitande kallt det var, trots att solen sken från en klarblå himmel.

Pojkarna värmde sig med att jaga såpbubblor som jag turligt nog hade tagit med.

Fotbollen jag packat ner kom också väl till pass när såpbubblorna var slut. Sen akn jag lova att vi var varma... och trötta...

-Brrr... så här kallt är det, visade William när jag frågade honom om han tyckte det var kallt... Älsklingen min!!

En jättemysig eftermiddag trots lite bitande kyla!

Inga kommentarer: