måndag 30 januari 2012

Biljett till Melodifestivalen

YES YES!!!
En kompis messade mig och undrade om jag var intresserad av att gå på MELODIFESTIVALEN här i Växjö på lördag!
Hallååå JAG?? DUM FRÅGA!!?? ;)
Självklart ville jag det!! Är just nu världens gladaste!!!
Ska bli såå jäv... kul!!! Först blir det lite mingel och vin på I11 (en restaurang i stan) och sen drar vi till the big happening!

Här är artisterna som tävlar i Växjö på VIDA arena.

Till saken hör att jag varit på melodifestivalen båda gångerna det ordnats i Växjö, men anledningen att jag inte hade nån biljett i år var helt enkel min tjurighet... ;)
Förra gången hade jag fixat 4 biljetter på första raden framför scenen. Givetvis ville jag ha lika bra platser i år.
När jag kl.09.00 dagen då biljetterna släpptes klickade in önskemålen fick jag ingen träff, försökte på flera sätt flera gånger. Den enda gången jag fick träff var när jag valde spridda platser eller endast 1st biljett. Men hallå!! Vem vill gå med ett sällskap och sitta på olika platser i lokalen. Jag blev helt enkelt "pissed of" efter en halvtimmes försök och sket i det!

Så gissa om Malin kom som en skänk från ovan och räddade mitt schlagerår!! ;)

Inga kommentarer: