tisdag 26 juli 2011

Tingsrydsmarknad

Efter att vi hämtat Natalie och Emelie vid tåget begav vi oss till Tingsrydmarknad.
Jag, William och tjejerna åkte i barnpariserhjulet. William tyckte det var jätte spännande.



Tjejerna ville åka något mera fartfyllt efter den stilla turen i Pariserhjulet. Virvelvinden gick undan och om deras vagn råkade sakta ner var killarna framme och gav dem en extra knuff... Huga... Jag klarar inte åka sånt som snurrar runt längre. Blir illamående och resten av dagen förstörd.

Max hade längtat efter Sockervadd ända sen i går kväll då vi berättade att vi skulle på marknaden. Gissa om lyckan var total. Han var så söt... När expediten började snurra runt med sockret sa han efter en stund:
-Tack det räcker... Precis som om han inte kunde vänta längre på att få den. hihihi....

Efter att vi gått runt i flera timmar var vi både varma och trötta och badsugna. Vi hade som tur väl var packat ner badkläder så vi åkte till Tiken och badade. Jag (min virrhöna) hade dock inte fått med bikinin, så jag fick snällt titta på. Fast jag hade sällskap... Natalie, Christina och Max var inte badsugna. Men Peter och Emelie hoppade mer än gärna i.

Trots brist på bikini var ju William badsugen så det var bara att traska i och leka med honom.

2 kommentarer:

Mimmi sa...

Vad många fina bilder!

Anonym sa...

Kommer sakna er riktigt mycket.
Ha det bra..
Vi ses troligtvis på mitt kalas.
Från emelie