fredag 15 juli 2011

Semesterfirare...

    När Lina kom blev det både gos och bus med unge herr´n. Han blev så glad när hon
    kom att han bara stod och stampade - Dä, dä, dääää... hihihi...


    Givetvis skålade vi först med lite Champagne. Måste ju fira att jag nu har semester!
    Kvällens meny till ära bestod av ryggbiff, ugnsbakad nypotatis, feta/melonsallad,
    Peter Gårdhs grillsås och till det ett Appassimento Tommasi (Amaronens lillebror).
    JÄTTEGOTT verkligen! Kan rekommenderas!

   Tommasi Appassimento
    När William somnat kunde vi luta oss tillbaka och bara njuta av go musik och en
    massa prat. Vi satt och lyssnade på musik till klockan två. Spotify - gamla hårdrocks
    godingar!! Jisses vad längesen man bara satt så här. Oftast e jag superduper trött på
    kvällarna så jag är då inte någon nattsuddare längre.

    Det blev en rikig härlig kväll och jag behövde verkligen detta för att känna mig
    lite mänsklig igen! Tack Lina för att du förgyllde vår kväll.

Inga kommentarer: