måndag 25 juli 2011

Allsång på Skans... förlåt Linnéparken!!

En riktigt härlig dag avslutades med en riktigt härlig kväll. Min älskling, min son, solen, blå himmel, en filt i gröngräset, pastasallad, en massa människor och så hyfsad musik.
Årets sista allsång i Linnéparken med gäster som Playtones och Jill Svensson.

-Skön style grabben...
Han gillar musik. ALL musik. Ni kan aldrig gissa vilken låt som fick honom i denna sköna stämning -
Carolas "Främling"... Det är sant!

Man ska ta vara på alla små stunder som gör livet glatt att leva. Det blir vad man gör det till helt enkelt.

William fick en ballong och en barn CD-skiva av Sveriges Radio.

Den bästa sånginsatsen på kvällen stod denna 12-åriga tjej för - Johanna Carlsson... Vilken röst! Jag rös! Hon sjöng en av mina favvis sånger "Du är allt". (Min fina vän Emelie sjöng den på Williams namngivning, så den e extra speciel för mig.)  
Det som fångade Williams intresse denna evening var INTE musiken (inte ens Främling), utan det var Playtones turnébuss. Den stod mitt i och han inspekterade den noooga. Jag blev så full i skratt när han efter några varv runt bussen böjde sig ner och tittade UNDER den!!! Inte bara en gång utan flera gånger på olika ställen!! Det såg för härligt ut! HAHAHAHA!!!

Inga kommentarer: