fredag 15 juli 2011

NU!!!

NU!!!!
Nu har jag semester i 3 veckor!! 3 veckor som vi ännu inte fyllt med något, dock har vi MYCKET vi vill göra och se. MÅNGA vi vill hälsa på... Undrar bara hur vi ska få ihop alla våra vill, vill, vill under dessa tre veckor! Tyvärr är ju vissa av våra "vill" väderberoende, så vi håller tummarna för många soliga, varma, härliga dagar!

Men jag vet något jag ska göra iaf... Jag ska gosa, busa, snosa, mysa, leka, skoja och bara va med William så myckat jag bara kan hela dagarna. Ska verkligen försöka ta vara på tiden med honom för jag vet att tre veckor går väääldigt fort.
 
Vad ska ni göra på er ledighet? Ni som redan börjat jobba vad har ni gjort? Man kanske kan få lite tips!!

Jag kommer uppdatera bloggen regelbundet även under semestern, konstigt vore det annars, för hallåå liksom, jag e ju bara sån - Bloggnörd ;)

Inga kommentarer: