fredag 25 maj 2012

Dan före dan.. Herr och fru...

Shit... alltså!! I morgon gifter vi oss!! I morgon blir vi herr och fru.. Coolt!! Jag kan sen säga till Peter: "Du är min man och jag vet du gör så gott du kan..." ;)
Bråda dagar, mycket som måste fixas in i det sista.
Vi har valt att ha ett litet bröllop med bara familjen och barn. Vi blir ändå 22 st och det är ändå mycket att göra.
Nu ber vi till vädergudarna att regnet de pratar om har uppehåll kl.16.00 då vi säger JA till varandra i Kronobergs slottsruin. Vi har visserligen redan sagt ja till varandra för exakt 10 år sen. Den 26 maj 2002 bestämde vi oss för att satsa på varandra.
Mycket har hänt sen dess både roliga och mindre roliga saker, men som ett medium sa... "Ni hittar alltid tillbaka till varandra, ni har nått speciellt". Å visst har vi det!

Vi har valt att ha Lisa Syrén som vigselförrättare, jag tycker hon e underbar. Hennes röst inger lugn och harmoni. Sen e hon så sprudlande och positiv och man smittas verkligen av hennes entusiasm.
Min goa vän Emelie kommer att sjunga för oss, vilket jag är såå tacksam över. Sen jag hörde hennes röst för sisådär en 17 år sen sa jag; att OM jag gifter mig vill jag att du sjunger på mitt bröllop.

Efter vigseln kommer vi gå vidare till Ryttmästaregården där vi intar en tvårätters festmåltid. För att sen med taxi fortsätta kvällen och natten i vår trädgård (om vädret tillåter) och även då skåra tårtan, så klart!
Mer avslöjar jag inte nu, utan när det ges tid ska jag lägga ut bilder från vår dag.

1 kommentar:

sara sa...

Grattis till er båda, hoppas verkligen ni fått en underbar dag med familj, släkt och vänner. Önskar er all lycka i framtiden(må den bli minst lika bra som den varit hitills. Stor kram till er alla 3.