söndag 3 april 2011

Min 40-årsdag!!

TACK ALLA som bidragit till att göra min dag till en riktigt fin och minnesvärd dag! Att jag skulle bli så uppvaktad trodde jag inte.

Dagen började redan 00.01 i natt då Peter gav mig ett jätte fint, urgulligt brev som han skrivit. I brevet fanns även min present - pengar till en resa som min familj + våra Västerås vänner samlat ihop! På morgonen fick jag sovmorgon och sen kom mina pojkar upp med frukost på sängen och skönsång! Sen har dagen fortsatt i överraskningarnas tecken.
Den största överraskningen var att min pappa kom! Han bor ju i Skåne och hade kört upp för att gratta mig! Gissa om jag blev glad! Peters föräldrar kom med blommor och ytterligare ett resebidrag. Jag hade som tur var bakat en Dajmtårta, så jag hade nåt att bjuda på.

Pappa hade bokat bord på Villa Viik. Vi avnjöt där en trerätters och ett gott vin..

Förrätt: Hjortfilé med nässelpannacotta och Jordärtskockschips. Sååå gott!

Huvudrätt: Entrecote, helstekt potatis, rödvinsky. Efterrätten bestod av deras tårtbuffé+ en massa annat gott.

En härlig bildserie på min fina son! Som dagen till ära skötte sig mästerligt och charmade alla på Villa Viik.


Ja, jisses vad ni har firat mig!
Fått massa telefonsamtal, vykort, sms, mail, FB hälsningar och personliga gratulationer.
Förutom pappa och Peters föräldrar, så kom Lina och Ola med blommor och stannade på fika. Suzanne, Calle och Charlie lämnade av en jättefin bukett. Tina kom med blommor och ett presentkort på Village från henne och Madde. Min goa kollega Kerstin kom med godsaker som bl.a hjortronmarmelad och lyxknäcke.
Jag är sååå lyckligt lottad! Vilka goa vänner jag har! För att inte tala om min familj! Love you all! Ni har verkligen fått mig att känna mig uppskattad och speciell idag.

1 kommentar:

Emelie sa...

GRATTIS igen!!;)
Vilken toppendag du fick! Vad härligt! Kul med överraskningar:D
KRAM!