torsdag 16 april 2009

Ny lägenhet??

Nu när våren är här och sommaren närmar sig inser jag hur mycket jag vantrivs i vår lägenhet... Det blir bastuvarmt både dag och natt, vi kan inte grilla, vi kan inte sola, vill inte ta hem vänner för vem vill sitta i en bastu. Balkongen är lika varm den och alldeles för liten för att kunna sitta mer än 2 personer.
Var och tittade på en marklägenhet på Väderkvarnsbacken på Teleborg. Vill eg inte bo på Teleborg, men får jag bara flytta till marknivå kan jag tänka mig att bo var som helst...nästan... Det var en 4:a på 104m i två våningar. Tvättpelare, två badrum, egen hörntomt med en fin utsikt. Nästan som en villa...
Tja... vi får väl kolla runt lite till, behöver ju inte ta första bästa....
Men jag skulle bli såååå GLAD om vi hittade en marklägenhet, gärna på söder...

1 kommentar:

Emelie sa...

Åhhh, jag vet hur det känns när man inte riktigt trivs!!! Vi har ju länge velat ta oss till stan och ska vi flytta så ska vi bo så man kan cykla eller helst gå till jobbet!!! Annars kan vi lika gärna bo kvar i Hovmantorp om man ändå måste krabba med bussar, menar jag...;) Vi letar hus för fullt! Inte lätt, det där!!
Ja, kom om du vill och kan i morgon!! De kommer uppträda en gång i timmen fr. kl 11 till kl 16.
Agnes och jag är nog där vid 14-tiden!!! Vore kul att se dig! Kram!