tisdag 28 april 2009

MC modeller...

Peter har fått låna en HD några dagar eftersom de på MC verkstaden där han lämnade in sin MC hade glömt att beställa ett däck som skulle bytas på hans MC...suck... AMATÖRER... Men schysst att låna ut en MC tycker jag. Denna HD:n fick han låna...
Peter har ägt 3 olika sorters hojar:
"spothoj", "touringhoj" och nu en "glidare".
Yamaha Thunderace - sporthoj
Honda Super Blackbird - touringhoj
Yamaha - glidare
"Sporthoj"? NEJ! Som Passagerare sitter man med knäna upp i hakan och ser ut som en skitnödig groda...
"Touringhojen" är nog min favorit. Den va snygg, jag satt skönt och det va lite fräs i den.
"Glidaren" som vi har nu gillar jag oxå, pga ryggstöd och väskor. Så smidigt om man bara vill åka iväg en helg och hälsa på nån, campa eller ta en lååång tur. Sen har ju våra bästa vänner oxå glidare o då e det så mysigt att "puttra" runt tillsammans med dem.

1 kommentar:

Emelie Forssell-Löfstedt sa...

Oj, oj, oj!!! Snygga må jag säga:)
Måste vara härligt att susa fram på en sån...har aldrig vågat prova..hihihi!

Kram!!