lördag 18 april 2009

Next Star...

Next Star är..... Julia Forssell!!! Tja, inte än, men jag hoppas hon vinner.
Var på Maxi idag för att kolla in finalisterna i tävlingen "Next Star". Min kompis Emelies lillasyster Julia är nämligen en av finalisterna. Hon är otroligt talangfull och har en härlig röst.
Egentligen var det inte "Next Star" som gjorde att jag valde bort en soldag, utan Emelie och hennes dotter Agnes. De skulle vara där och Emelie och jag har inte träffats på många år.
Vi umgicks rätt mycket förr. Vi spelade teater, sjöng ihop, ledde
barnmusikalgrupper etc...

Emelie är en vän som alltid kommer att betyda mycket för mig!
Agnes är ett riktigt litet charmtroll... Hon stal showen för de som uppträde med sin solodans nedanför scenen. :)
Men nu tycker jag att DU som läser detta ska gå in på http://nextstar.se/ och lyssna på bidragen och rösta på bidrag nr 10; Julia Forssell

1 kommentar:

Emelie Forssell-Löfstedt sa...

Sötaste du!!!
Kan bara hålla med dig...Next Star i alla ära och självklart var det kul att få se och höra syrran sjunga (man vill ju vara där och stödja), men det som drog minst lika mkt om ínte mer var att få träffa dig!!
Tusen tack för den fina presenten till Agnes!! Hon hade med dem i sin lek i går när vi kom hem må du tro...Skulle visa på sin pappa och så...hihihi

Du är välkommen, precis när du vill!!

Stora kramen till dig fr. oss!