torsdag 9 april 2009

Min födelsedag 3 april

Ojdå.. har visst inte skrivit på lääänge...
Jobbar hårt och länge hela veckan. Mycket att ta igen när man haft semester.
På kvällarna har jag gått igenom fotona jag tagit i Sydafrika. Hade visst "bara" tagit ... hm... ettusensjuhundra kort... ;) Men efter en första gallring var jag nere på ettusenfemhundra..hihihi

Den dagen vi kom hem var ju min födelsedag så Lina och Ola hade bokat bord på Restaurang Båtsmannen. De har riktigt bra mat där. Deras lamm är gudagod! Jag är inte så förtjust i lamm, men där kan de konsten att tillaga lamm. Det blev några drinkar, vin och likör under kvällen. På PM slog vi på stort och beställde in en flaska champagne. Det kändes riktigt lyxigt och gissa om det va gott. Ja, ja, ja... det kostade lite... men man lever bara en gång och det var ju min födelsedag och vi var ute med våra underbara vänner, som snart skulle lämna oss för att åka till USA.

Inga kommentarer: