onsdag 10 oktober 2012

Knatte bio - Alfons Åberg

Biograferna erbjuder något som kallas "Knattebio" för barn och vuxna vissa vardagar och idag var det Alfons Åberg. 4 småfilmer á 10 min dvs 40 min filmvisning till väääldigt reducerade priser. 
Eftersom William aldrig varit på bio tyckte jag han skulle få uppleva detta mysiga äventyr. Vi bjöd med Kerstin som allra först bjöd oss på frukost på Hennings Konditori. Tack Kerstin!
Gott med fralla och apelsin Mer på café.
Snart slår portarna upp...
Kul att få lämna fram biljetterna som rivs av "biljettgubben"...

-Kolla... jag kan ha mitt vatten i hållaren här!!

-Börjar det inte snart... En otålig kille som lääängtade...

William satt som ett ljus hela föreställningen och var såååå nöjd. Drack lite av sitt vatten och smaskade på lite "biosnacks".


Inga kommentarer: