tisdag 3 april 2012

Hipp hipp hurraet som kom av sig!!

Hipp hipp hurra på min födelsedag eller inte... Säger bara Suck!! Nääää!! Typiskt! Faan! osv...
Maginfluensa!!! Har nog sprungit på toa sjuttioelva gånger redan o klockan är bara 10!!! Jaja.. Det kunde varit värre, jag kunde ju kräkts oxå :/

Om jag ska hitta nåt positivt i elendet så får jag se detta som en avmagringsdag! Kanske tappar ett kilo eller två! Tjohoo! Fast jag måste ju erkänna att soppdieten e godare... ;)

Ett foto på mig och min pappa för sisådär en 40 år sen.


3 kommentarer:

sara sa...

Stort grattis Marie! Hoppas verkligen du blir bättre snart. Kram

Misan-Maries blogg sa...

TAAACK Sara!
Shit vad längesen vi träffades nu. Får väl se till att få till en date snart. våra killar e stora nu och kanske uppskattar varandra på ett annat sätt.
kram och hälsa

Misan-Maries blogg sa...

Ps... Saknar din blogg...