måndag 9 april 2012

Bröllops inbjudan

Lite annorlunda bröllopsinbjudningar damp för nån vecka sen ner hos våra föräldrar och syskon med familjer. (Vi beslutade att ha det litet med bara våra familjer).
Jag kände inte för att skicka ett traditionellt inbjudningskort utan ville göra nåt orginellt och då fick jag den mest crayzigaste ideén... Jag hittade en passade bild på nätet som jag redigerade lite och skrev dit en inbjudningstext. Jag skickade sen bilden via internet till ett fotoföretag som gjorde pussel av den. Det finns jättemycket kuliga grejer, bara fantasin sätter gränser!!! ;)
http://se.foto.com/fun_products_detail.php?id=5?expandable=7 

Pusselbitarna lade jag i en fin liten tygpåse och klistrade på lite hjärtan (så klart) skickade det sen i ett vadderat kuvert.

Sen var det bara att pussla ihop det 120 bitars pusslet. Det var inte lätt sa de som gjorde det, det hade tagit lite tid... Hihihi...

Tada!! Det färdiga resultatet...
En lite annorlunda och orginell inbjudan med vy över vigselplatsen. Pusslet kan för övrigt hängas upp på kylskåpet då det är gjort av magnet. Bra va?!

Nå. vad tycks? Jag själv tycker det var en kul grej!! Men, that's me... Jag vill göra allt på mitt sätt och gärna lite crazy och annorlunda, som ingen annan gör eller gjort. Är sååå nöjd! Älskar att göra sånt här; att trixa, klippa och klistra med datorn.

2 kommentarer:

Mimmi sa...

Wow, vilken härlig inbjudan! Hoppas att ni får ett underbart bröllop!

Josefin sa...

Riktigt häftigt! Vilken sida beställde du dessa på? :)