lördag 3 mars 2012

Albin 12 år

Idag var det kalas för Williams kusin Albin. Jag och William körde ner själva på fm. Jag gillar inte att köra långt själv, men Gyllene Tider och Carola på högsta volym och William som sov nästan hela vägen gjorde att resan gick över förväntan. Det var t.o.m. riktigt roligt att köra. Ett stopp på IKEA i Malmö innan kalaset började hann vi med. Williams nya rum måste ju utrustas.

Ett mysigt kalas med god mat, vin, trevliga släktingar och så Mello såå klart- andra chansen.
Helt tokigt och helt galet hur Sverige röstar i år! Röstar de på skoj eller tycker de allvarligt att vi ska skicka bananen eller Ranelid till Europa???? Visserligen blir det mindre konkurrens för Loreen, som jag hoppas tar hem hela skiten. Hon har bra chans i Europa.

Huvudpersonen - fina Albin!
 
William tar då för sig.. hm... Han åt av min tårta innan han börjat på sin. När min va slut fortsatte han på sin egen.. hm.. man får inte vara dum.. eller?! hihihi...

Leken i full gång. Till Williams stora glädje hade Alva kvar sitt lilla kök utrustat med spis, micro, vask och en massa leksaksmat...

Dockan har bajsat. -bläää... Måste byta...

Williams goa kusiner Albin och Alva.

Inga kommentarer: