torsdag 16 juni 2011

Skolavslutning i ny klänning

Jättefin skolavslutning i Mariakyrkan. Mycket sång och musik, precis som det ska va. Klasserna framförde 1-2 låtar var och även solister och skolkören förgyllde morgonen i den fullsatta kyrkan.

Peter kom förbi skolan på fm så jag fick gosa lite med William. Mysigt!
Klänningen jag har på mig köpte jag dendära dagen då jag tröstshoppade för den missade Österlenresan. Inget ont som inte har nått gott med sig, eller vad säger man? Tycker den e jätte söt! ;)

Vi personal avslutade dagen med smörgåstårta, kaffe och kaka. Avtackningar, tal och presenter avlöste varandra och detta är verkligen både en glädje- och sorgestund.
Min goa fina kollega Kerstin ska gå i pension och det kommer bli jävligt tomt utan henne på skolan. Hon är en positiv glädjespridare som alltid möter en med ett leende och ett vänligt ord.

Inga kommentarer: