tisdag 21 juni 2011

Judith och Gullvivan

Vilken dag det har varit! Så mycket positiva och roliga saker har hänt!

Först fick jag äran att hälsa på lilla Judith som idag är 11 dagar gammal. Herrejisses vad söt och fin hon är, mycket hår, perfekt litet ansikte och luktade sååå gott. Luktade bebis!! Sugen på en egen?? Njaeeee... tror inte det.
När jag höll henne tänkte jag tillbaka på min lille plutt! Kom då på att för exakt ett år sen var vi på Kreta. En 4 månaders liten prins som badade för fullt. Måste bara visa ett foto...

Tillbaka till verkligheten...
Storasyster Agnes var så stolt och glad, men gladast blev hon nog när vi följde med upp på hennes rum och lekte en stund. Vi lagade mat och hade kalas... Sötnosen!
MEN TYVÄRR GLÖMDE JAG KAMERAN!! JAG! MOI! PAPARAZZIN... HUR E DET MÖJLIGT??

Lånade denna bilden från Emelies blogg så ni får se den söta lilla dockan!

På kvällen var det "föräldramöte" på Gullvivansförskola där William ska börja i höst. Det känns jättebra! Jag vet att han kommer få det jättebra för personalen är såå mysiga.
Jag är lite knasig och ganska knäpp.. Men jag längtar faktiskt till han ska börja förskolan. Han kommer älska det!
Peter ska ta hand om inskolningen som börjar den 29 augusti. Inskolningen är på fyra dagar och Peter ska vara med hela tiden. Spännande för honom som inte känner till förskolans värld. Eftersom jag är förskollärare och tidigare har jobbat i förskolan tyckte vi det var bättre så här.
Avdelningar
Medans vi var på föräldrarmötet passade Lina William. Tur man har så fina och goa vänner som ställer upp! Det hade gått jättebra! "Lektanten" och "mysgumman" Lina är en av Williams favoriter!

1 kommentar:

Emelie sa...

TACK för att du kom och för de fina presenterna!! Alltid lika mysigt:)
KRAM!