torsdag 19 augusti 2010

Resan till Vellinge...

Tågresan gick huur bra som helst. Min lille prins sov gott i en timme och sen charmade han de andra passagerarna restan av vägen. Nu e jag glad att han tar flaskan. Så smidigt att mata honom på tåget med den. Gick en sväng i Malmö och shoppade, han var lagom road av affärerna kan jag säga. Han var väl trött av allt resande... Men jag hann köpa skor och en svart fluga till William innan vi tog bussen till Vellinge där Natalie och Emelie mötte oss.
Idag stod det majspuré på menyn... Oj! Vad han gapade stort!! Han gillade verkligen detta eller så var det för att den var köpt och inte hemmagjord som potatisen och morötterna han fått tidigare. Han var så duktig och torkade sig själv om munnen med engångshaklappen. HAHAHA... (Rekomenderas - jättebra att ha med och finns att köpa i alla matbutiker)
Gott att smaka på vatten ur mammas flaska. -Det var liiite svårt att dricka och jag ville INTE ha mammas hjälp. KAN SJÄLV!!
Efter maten gick vi en runda och köpte varsen glass. William ville gäärna smaka. Ser bara hans låååånga blick på mjukglassen.
Lillmamman Emelie matade William och han satt så snällt och fint och åt upp allting. Sött!
En fin banderoll som jag såg i Malmö, där det för övrigt e festival i helgen... Tyckte den stämde sååå bra.

1 kommentar:

Emelie Lundgren sa...

vill tillbaka till nät du o William kom till oss , har längtat jätte länge på er !!
Ni är underbara ,
puss på er !
emelie <3