onsdag 18 augusti 2010

Blandad uppdatering...

Inte uppdaterat på några dagar... Dåligt va!?..
Har liksom inte funnits nåt kul att berätta direkt.
Peter har börjat jobba igen, efter 3 månaders ledighet, så gissa om han hade ångerst. Lite tomt här hemma, men samtidigt skönt att försöka få in lite rutiner igen.
Idag var jag på jobbet och jobbade några timmar. William var med mig. Han var sååå duktig. Han satt på en filt på golvet bredvid mig och lekte. Efter att han fått mat sov han en timme.
Ps... Detta fotot e taget hemma o inte på jobbet ;)
Ska även rycka in lite i början av september. Får se om Peter kan va hemma eller om jag ska fixa barnvakt. Barnvakt blir nog inga problem, mina vänner står i kö för att få passa honom ;) Men det beror ju på hur mycket jag behövs på jobbet, han kan ju faktisk va med om det bara rör sig om enstaka timmar.
Bjuder här på en söt liten filmsnutt där William följer efter mig för att ta kameran. (E han redan trött på den kanske...*fniss*)

Inga kommentarer: