lördag 21 augusti 2010

Bröllop i Gislöv

Vi hade förmånen att på lördagen närvara på Malin och Hencas bröllop i Gislövskyrka. (Malin e Natalie o Emelies moster). Malin var otroligt vacker i sin underbara klänning och Henca var mycket stilig. Ett vackert par! Jag hade blivit tillfrågad att fota hela bröllopet, vilket är en stor ära. Jag hoppas verkligen att de hittar några pärlor bland de 540 fotona jag knäppte under dagens lopp.
William var dagen till ära klädd i skjorta och byxor från Cubus och vita adidas pjuks. Hade lyckats få till en liten tuppkam med hjälp av gelé... Han var sååå fin!! Min stilige lille prins!
Peter, jag och William här tillsammans med kusinerna Natalie och Emelie. Mina fina tjejer.
Tack Malin och Henca för att vi fick vara med på er stora dag!

2 kommentarer:

Emelie Lundgren sa...

det var så mysigt ,
jag o natalie grät igår , för att vi saknade det underbara bröllopet o dig William o peter!
Det är alltid lika hemskt när ni åker , det sa till o med pappa till oss (L)
puss på er, emelie lundgren ! <3

sandra sa...

Vad fina bilder! :)