fredag 15 maj 2009

Ridskola

Följde med Ella till ridskolan idag (Ella är min kompis dotter). Hon har frågat mig om jag inte kunde följa med henne nån gång och kolla när hon rider... Så då gjorde jag det. ;) idag skulle de hoppa så då e det ju extra kul att titta. Hon skulle rida en häst som heter Puck! En häst som heter Puck... hihihi.... Mitt favo uttryck är ju "Pucko" så jag sa fel hela tiden... Kallade häststackaren för Pucko hela tiden... Puck va så söt och snäll, så jag t.o.m ryktade och kratsade hovarna på honom... han påminner om min häst "Fia". För er som inte vet det så har jag faktiskt haft egen häst. Det var under högstadieåren.. kul! Men MYCKET jobb! Det e nåt specielt med stall och hästdoft när man e en gammal hästtjej... men FYY FAAN vad man luktar illa i håret o kläderna! Då vet man varför man la av med hästar och ridning.

Inga kommentarer: