tisdag 12 maj 2009

Gudmor

Idag sänder jag en BAMSE kram till mitt älskade Gudbarn Max. För två år sedan hade jag äran att bli hans Gudmor/fadder. För er som inte är Gudmor/Gudfar kan jag säga att det känns stort! Att man är utvald, att man har fått det förtroendet från föräldrarna att "vaka" över deras juvel. Jag är iallafall mäkta STOLT!!! Max en bedårande liten kille som man inte kan låta bli att älska. Han är en glad, charmig, klurig och social 2,5 åring. Det finns nog inget jag inte skulle göra för denne lille kille...

2 kommentarer:

Musikero sa...

Just blog hopping...

Emelie sa...

Fiiin bild!!!Jag håller med dig att det är verkligen ett stort förtroende, det här med att få bli gudmor!
För delarna med blogg.se är att: det finns en slags översikt över kommentarerna, man får godkänna dem själv bl.a innan de publiceras. Lättare att lägga upp bilder och få snygg layout i inläggen (tycker jag) och...jag vet inte känns som om det är fler som använder blogg.se på nåt vis. Skillnaderna är väl inte jättestora, men det känns bra med den nya. Ska bara lära mig alla funktioner..hihihi!
kram