måndag 4 maj 2009

Fotominnen från Sydafrika

Utav de 1 500 foto jag tog i Sydafrika har jag efter mycket vånda lyckats välja ut 200 som jag ska klistra in i 2 album. Brukar bara ha ett album/resa... men se det gick inte denna gången, för OJ vad svårt det var, har ju typ "några" att välja bland...hihihihi...
Tycker det e kul att fixa och dona med fotona nu när det gått en tid. Man liksom ser på fotona med helt andra ögon och man uppskattar det man varit med om på ett helt annat sätt. Dekorerar även framsidorna på albumen med lite kuliga bokstäver etc...

1 kommentar:

Emelie sa...

Hej!! Ja, jag kände att jag ville prova att blogga lite på blogg.se. Har hört så mycket positivt från flera som bloggar där. Den andra finns ju kvar om jag skulle ångra mig:)
Prova du med och länka från blogspot till din nya bara, så folk hittar dig:)
Kramar!