måndag 4 juni 2012

Imon flyr vi regn och kyla

Dåååååålig på att blogga!! I know!!

Har inte haft varken tid eller lust! Det har inte hänt så mycket kul heller, tror jag.
Har levt lite i nygiftbubblan och bara varit efter "alla måsten" stressen som det dock blev innan.

Nu är det också lite lugnet före stormen stress. Imorgon bär det av till sydligare breddgrader och mycket skall ordnas innan man äntligen kan luta sig tillbaka i solstolen med en paraplydrink i handen... NOT!! Vår ljuvliga med dock aktiva son kommer nog hålla oss sysselsatta. Trotsen och humöret har börjat visa sig, likaså det hära sinnet för att göra precis tvärtom mot vad mamma och pappa säger eller tycker... Jaga, jaga, tjata, tjata... ;)

Jag kan se mig själv sicksacka mellan solstolar för att försöka fånga en överglad liten skit...
Ha hjärtat i halsgropen när han (som inte är ett dugg rädd för vatten) fullkomligen kastar sig ut i det blå.
Får nog ta semester när jag kommer hem för att lugna nerverna!! HAHAHA!! Skojar bara! Älskar hans tokerier och glimten i ögat. Han lyssnar som tur väl är för det mesta när han märkar att NU är det allvar.

Mitt älskade lilla barn!

 
Jag lämnar Sverige som fru Andersson och kommer hem som fru Wirsén (namnändringen borde vara klar då)

Inga kommentarer: