söndag 27 juni 2010

Williams lilla tält

- Pappa har köpt ett litet sol- och vindskydds tält till mig. Huur smidigt som helst och billigt, endast 99:- på City Gross. Skönt att slippa solens varma stålar på mig. - Både pappa och lilla jag får plats i tältet som är 115x115x210 cm... Bra va?! Mamma tycker det är bra för här inne kan hon både byta blöja och amma mig ostört. - O jag kan få ligga här och läsa min Bamsebok ifred. Tja... nästan.... - Den där paparazzin kommer jag nog inte undan förens jag lärt mig gå och kan springa och gömma mig. Så tills dess är det nog bara att leeee och va cool... hihihi... Tack o hej från lilla mig....

1 kommentar:

Sandra sa...

Vilken cooling alltså! Söt söt! En sånt solskydd måste vi också köpa!

ja vi såg också bara en tand men nu verkar det som 2 till är på väg. Inte alls kul när tänderna kommer! Hoppas det dröjer innan William får sina. Speciellt nu när du ammar och grejer:) hehe ajaj