måndag 14 juni 2010

Williams 4 mån dag!!

Hänt mkt kuligt idag nämligen: Williams första pass!! Jisses så söt han är!!! Idag på hans 4 månadersdag blev det klart. Jag gick ner till stan med honom och hämtade det på polisstationen. Vi beställde det i torsdags och det va redan klart idag!! WOOW!! Snabba ryck!! När vi var där i torsdags fick William sitta i mitt knä och jag fick ha ett vitt plakat mellan honom o mig när fotot togs. Smidigt. Han va så duktig. Nu hoppas vi bara att vi hittar en billig restresa så vi kan få en stämpel i hans nya pass. Williams första steg... Min lilla eller rättare sagt stora kille stegar sig redan fram med lite hjäp. Visst e han duktig. Tuffa MEXX byxor han har på sig va?! Å så en Bamse tröja så klart!! Allt från Tradera.

1 kommentar:

. sa...

va fint det blev, hoppas ni hittar en resa snart.