måndag 15 juni 2009

Skolavslutning 6:an

Ella, min kompis dotter, hade skolavslutning idag på sin skola. HON SLUTAR 6:AN!!! Kan inte fatta det.. Vad tiden går fort. Hon var typ bara 4,5 år första gången jag träffade henne. Så här liten... Efter som hennes mamma jobbade sent idag och hennes pappa inte ville eller snarare...hm...kunde fixa nån håruppsättning på henne så ryckte givetvis "tant" Marie ut. Jag kan ju säga att det tog mig en timme... jag e INTE bra på håruppsättningar, men vad gör man inte när ett barn ber om hjälp!!??
Ella ville också att jag skulle följa med o titta på avslutningen så självklart gjorde jag det.
Söt som en docka!! (Blomman i håret syns knappt.)

2 kommentarer:

Anonym sa...

söta Ella!

Unknown sa...

Tack för att du kom.
Och tack för att du hjälpte mig.



Kramiz från Ella