måndag 1 juni 2009

Champagne på sängen!!

Peter vaknade tidigt och kunde inte somna om, kan det vara födelsedags spänningen, måntro...hihihi. Så 05.00 steg jag upp och fixade denna brickan. Champagne, kex och paket.... Hans present: En resa till Prag 2-5/6. I den stora paketet fanns en bok och ett häfte om Prag. I häftet, som jag gjort fanns bla en beskrivning av hotellet vi ska bo på. I det andra paketet hade jag lagt i 4 tjeckiska öl (för tyngdens skull) och ett värdebevis på ett besök på Theresienstadt (som fungerade som koncentrationsläger under 2:a världskriget) Presenterna var inte bara från mig, utan Peters föräldrar var med på resan och hans bröder+ familjer hade bidragit till "sightseeingen". Imorgon kväll åker vi till PRAG!!! Men ikväll ska vi ner till min familj i Skåne där han oxå ska bli lite firad!!!

1 kommentar:

Emelie sa...

Vad mysigt du har ordnat!!
Han måste blivit jätteglad:)
Kram